Guidet tur i naturen ved Klosterlund Museum ved Bølling Sø

Bliv en del af hærvejen

Driver du café, bed and breakfast, herberg, kaffebod, afholder aktiviteter eller lignende langs Hærvejen? – eller har du en drøm om at gøre det?

Så kom med til VisitHernings, Udvikling Hærvejens og VisitAarhus’ inspirerende aktørmøde på Klosterlund Museum d. 12. november.

Både store og små initiativer er velkomne, hvad enten du er privatperson, kommerciel aktør eller repræsenterer en forening. Det eneste krav er, at dit sted ligger inden for 5 km af Hærvejens vandre- eller cykelrute (se side 2)

Hvad får du ud af mødet?

▶ Status på Hærvejsprojektet: Få indsigt i udviklingen af Hærvejen og hør, hvordan du kan blive en del af det. Oplæg ved Mikkel von Seelen, sekretariatschef i Udvikling Hærvejen.

▶ Forstå vandre- og cykelturister: Lær om vandrernes og cyklisternes behov og forbrug, og få tips til, hvor- dan du kan udnytte det i dit eget projekt.

Oplæg ved Line Wagener, oplevelseskonsulent.

▶ Muligheder for støtte: Få viden om støtteordninger, der kan hjælpe dig i gang.

▶ Tid til spørgsmål: Stil alle dine spørgsmål og få svar fra eksperterne.

Tilmelding: Tilmeld dig senest 5. november på https://podio.com/webforms/29870301/2481304

Mødet arrangeres af Udvikling Hærvejen i samarbejde med VisitHerning og VisitAarhus.

Se mere her

12.11.2024