De vildeste strømper i byen Tekstilmuseet

De vildeste strømper i byen – popup workshop

Vi ruller ud i byen med en workshop, hvor børn og voksne kan få afløb for deres indre modeskaber lave helt unikke og vilde strømpedesigns.

Farvetryk, syninger, pompon’er – kun fantasien sætter grænser.

Workshoppen finder sted foran Herning Bibliotek i Østergade 8, og I kan være med når som helst på dagen mellem kl. 10-15.

Strømperne, som vi pynter, er både lavet af Tekstilmuseets frivillige på museets historiske maskiner og nogle er doneret af MP Denmark. Alle kan lave et par strømper, så længe lager haves.

I forbindelse med workshoppen vil vi også benytte lejligheden til at formidle lidt om, hvordan man kan stoppe sine strømper, når der er gået hul.

Alle aktiviteter er gratis.

Arrangementet er en del af Kulturfest Herning. Det er også muligt at komme på strømpeworkshop d. 17. juni på Tekstilmuseet.

10.06.2023

Kl. 10.00-15.00