Museum Midtjylland

Efterårsferie på Tekstilmuseet

Tag familien med på Tekstilmuseet i efterårsferien til sjove workshops og leg i museets udstillinger.

Lørdag d. 14. oktober åbner Tekstilmuseets værksted op for workshoppen Halloween pompon-dyr. Her kan hele familien lave (u)hyggelige pompon-dyr. Man kan komme, når man vil i løbet af dagen mellem kl. 11-15.

Torsdag d. 19. oktober er der væveworkshop – også for hele familien. Der er et begrænset antal pladser og man kan tilmelde sig kl. 11.00-12.30 her & kl. 14.00-15.30 her.

Det er gratis at deltage i efterårsferiens workshops efter betalt entré. Børn og unge under 18 år kommer som altid gratis ind.

Kig også forbi udstillingen Made in Midtjylland, se de gamle maskiner i maskinhallen eller tag en tur i Børnefabrikken, hvor tøjet skal syes og fragtes fra fabrikken til toget og ud i landet.

I vores café kan I købe lidt koldt eller varmt at drikke og lidt sødt til ganen.

Tekstilmuseet har ekstra åbent mandag denne uge – så kig forbi os hele ugen kl. 11-16.

14.10.2023 - 22.10.2023

Hele efterårsferien kl. 11-16

Pris: Gratis for børn og unge under 18 år. Voksen: 75 kr.

Tekstilmuseet

Vestergade 20, 7400 Herning