Find fede fund på Klosterlund Museum denne sommer

Find fede fund

Træd ind i rollen som arkæolog og find fede fund på Klosterlund Museum denne sommer!

Alle dage i museets åbningstid i skolernes sommerferie, kan børn og andre eventyrlystne få udleveret et kit med arkæologudstyr og gå ombord i vores ”udgravning” med skjulte skatte. Dine fede fund afleveres til museet sammen med udstyret, og til gengæld får du et flot arkæolog-diplom!

Aktiviteterne er overdækkede i tilfælde af regnvejr.

Inde på museet er der mulighed for at opleve vores udstillinger med spændende arkæologiske fund og finde flere skjulte fund med UV-lygter eller få noget lækkert i vores hyggelige café.

Find fede fund

Tirsdag – torsdag & lørdag-søndag, kl. 11-16
Fra d. 2. juli til 4. august.

Flere aktiviteter

Tirsdag til torsdag i uge 28, 30 og 31 kan I også få fingrene i historiske håndværk, når vi åbner op for forskellige værksteder i forbindelse med Sommer som i de helt gamle dage.

Vil I gerne opleve mere spændende arkæologi? Ved Hedegård kan I opleve en helt særlig udgravning fra jernalderen som museets arkæologer netop nu udgraver – og besøge vores pop-up-udstilling og meget mere.

02.07.2024 - 04.08.2024

Tirsdag-torsdag & lørdag-søndag, kl. 11-16