Kulturfest Herning 2024 workshop med Tekstilmuseet

Hvem er din største stjerne – workshop

Kom forbi vores kreative workshop på Kulturfest Herning og hyld den største stjerne i dit liv!

I sporten har vi tradition for at markere de vildeste præstationer, resultater og de største helte. Nu gør vi det samme i dit liv!

Tekstilmuseet inviterer børn, unge og familier forbi vores kreative workshop på Torvet lørdag d. 8. juni. Her stiller vi an med forskellige tekstile materialer og giver dig mulighed for at lave en helt unik og personlig præmiebroche, som hylder den aller største stjerne i dit liv – hvad enten det er en kammerat, mor, et kæledyr eller dig selv!

I forbindelse med workshoppen sætter vi også fokus på Tekstilmuseets helt nye udstilling ‘We are the Champions’, som åbner i juni 2024, og tager besøgende med på en fortælling om sport, foreningsliv og storklubber gennem 70 år.

Kulturfest Herning finder sted d. 8.-14. juni og der sker en masse hele ugen. Se programmet her.

08.06.2024

Kl. 10.00-15.00