Magpie Lane Vintage popup butik på Tekstilmuseet i Herning

Magpie Lane popup butik

Så gæster Sita Linddahl Busk fra Magpie Lane Vintage igen Tekstilmuseet. Sita har fundet et udvalg af vintagetøj frem, som midtjyderne nu har adgang til. Der vil være lidt for enhver smag, og rig mulighed for at supplere garderoben med nye unikke outfits.

Sita Linddahl Busk har gennem flere år drevet vintagebutik. Først i Herning og nu i Århus. Hun har blik for tøjets skønne detaljer og kender de enkelte historiske perioders former og finesser ned i mindste enkelthed. Med den viden guider hun kunderne til tøj, der afspejler netop deres smag og stil.

Der er mange gode grunde til at købe vintagetøj. Det er unikt, du møder sjældent andre i det samme outfit. Tidligere årtiers tøj er ofte også i en bedre kvalitet. Det giver bedre komfort og kan samtidig være et bæredygtigt tøjvalg.

Popup butikken kan besøges alle dage uden køb af billet til museet.

04.11.2022 - 06.11.2022

Kl. 11.00-16.00 (dog fredag d. 4. kl. 12-16)

Pris: Gratis

Tekstilmuseet