Museum for dig på Museum Midtjylland

Museum for dig!

Vi holder igen Museum for Dig! i foråret, hvor vi sammensætter en dag fyldt med oplevelser og spændende aktiviteter i børnehøjde for kommunens børnehaver.

På Frilandsmuseet Herning foregår Museum for Dig! torsdag den 30. marts. Dagens program starter kl. 9.30, og vi slutter kl. 12.30.

Forårstemaet er såning. Vi skal sætte kartofler, så solsikker, kerne smør, snitte, lege gamle lege og meget mere. Der er mulighed for at spise medbragte madpakker.

Arrangementet er gratis, men kræver en tilmelding. Vi har begrænsede pladser, og det er efter først-til-mølle-princippet.

Tilmelding senest onsdag den 24. marts på undervisning@museummidtjylland.dk. I vil inden arrangementet modtage et velkomstbrev med nærmere information.

Læs mere om Frilandsmuseet Herning her.

Kontakt undervisningsansvarlig Katrine Lewinsky Moestrup på klm@museummidtjylland.dk, 54 58 80 66 for yderligere information.

Museum Midtjylland og museets frivilliggruppe, Landsbylauget, glæder sig til at se jer til en sjov dag på Frilandsmuseet Herning.

30.03.2023

Kl. 09.30-12.30