Hvor: Tekstilmuseet, Vestergade 20, 7400 Herning
Hvornår: Lørdag d. 6. maj og søndag den 7. maj
Pris: Gratis entré

Har du gamle arvestykker, du ikke kender historien på eller ved hvad er værd? Så har du mulighed for at finde ud af det, når GULD I KØBSTÆDERNE indtager Tekstilmuseet lørdag d. 6. og 7. maj.

DR1-programmet GULD I KØBSTÆDERNE, med vært Mette Bluhme Rieck, har nemlig valgt Herning som en af de byer, programmerne skal optages i i år. Seks af landets førende vurderingseksperter stiller op på Tekstilmuseet med deres viden om alt lige fra malerier og smykker til retromøbler og buddhastatuer. Intet er for småt eller for stort til at komme med i programmerne, og alle får deres ting vurderet helt gratis.

Så kig forbi lørdag d. 6. og søndag d. 7. maj på Tekstilmuseet, Vestergade 20 i Herning. Dørene er åbne og vurderingseksperterne står klar begge dage fra kl. 10.00 til kl. 15.00.

Udsendelserne kan ses på DR den 5. og 12. juli 2017.