KILDEMARKED VED KLOSTERLUND MUSEUM

Søndag d. 16. juni, kl. 10.00-17.00
Kragelundvej 6A, 7442 Engesvang

Hvert år besøger rigtig mange glade sommergæster det idyllisk beliggende Kildemarked ved bredden af Bølling Sø. Igen i år er der masser af oplevelser for både store og små, når Klosterlund Museum og museets trofaste støtter holder Kildemarked.

Nostalgien er i centrum på det kulturhistoriske marked, Som gæst kan du snuse til en række vidt forskellige gammeldags håndværk som knipling, børstenbinding, plantefarvning og meget mere. Du kan også tage en tur i hestevogn, gøre en god handel i boderne eller få en dejlig frokost i det grønne.

Traditionen tro vil smedene vise hvordan man ”ringer” et vognhjul, det lokale kor ”Ekko” og musikgruppen ”Én gang om året” optræder igen i år, og som vanligt vil det være muligt at få grillet lammesteg til middagsmad.