NYE STREGER, NYE TANKER, NYE MULIGHEDER

Pr. dags dato lancerer Museum Midtjylland en ny, stærk og dynamisk visuel identitet – herunder nyt logo og ny hjemmeside. Den nye identitet er et led i museets igangværende udviklingsproces og er blevet til i et tæt samarbejde med det grafiske bureau HEAVY, som blandt andet star bag designet af Ragnarok og identiteten til Nikolaj Kunsthal.

EN STÆRKERE KOMMUNIKATION & SIGNATUR

Museum Midtjylland har over det sidste par år opbygget en ny organisation, en ny strategi og er i gang med at opbygge nye udstillinger – og den nye visuelle identitet og digitale platform spiller en afgørende rolle i at sikre, at transformationen markeres, og museet fremstår moderne, vedkommende og aktuelt.

”Museum Midtjylland står midt en rivende udviklingsproces, hvor den eksterne kommunikation – og det billede museet tegner udadtil – er et afgørende element i at tiltrække brugernes opmærksomhed. Med den nye identitet får vi et stærkt og markant udtryk, som giver os en hel ny mulighed for at kommunikere langt bredere – og mere levende og differentieret. ”

Laura Liv Weikop
Museumsdirektør, Museum Midtjylland

Med en forstærket digital tilstedeværelse får museet også mulighed for i større grad at sætte brugeren i centrum – og i endnu bedre grad at kunne eksponere vores mange oplevelsestilbud, tiltag og generelle virke. Alt sammen målrettet et meget bredere og mere mangfoldigt publikum.

Kontakt:
MAJA THEODORAKI