NYE STREGER, NYE TANKER, NYE MULIGHEDER

Museum Midtjylland har over det sidste par år opbygget en ny organisation og en ny strategi. Og netop nu er museet i gang med at opbygge nye udstillinger. Den nye visuelle identitet og digitale platform spiller en afgørende rolle i at sikre, at transformationen markeres, og museet fremstår moderne, vedkommende og aktuelt. 

Med en forstærket digital tilstedeværelse får museet også mulighed for i større grad at sætte brugeren i centrum. Og i endnu bedre grad at kunne eksponere vores mange oplevelsestilbud, tiltag og generelle virke. Alt sammen målrettet et meget bredere og mere mangfoldigt publikum.

”Museum Midtjylland står midt en rivende udviklingsproces, hvor den eksterne kommunikation – og det billede museet tegner udadtil – er et afgørende element i at tiltrække brugernes opmærksomhed. Med den nye identitet får vi et stærkt og markant udtryk, som giver os en hel ny mulighed for at kommunikere langt bredere – og mere levende og differentieret. Og det glæder vi os virkeligt til at sætte fuld skrue på. ”

Laura Liv Weikop
Museumsdirektør, Museum Midtjylland