Halloween pompon workshop Tekstilmuseet

Halloween pompom-dyr

Tag familien med på Tekstilmuseet i efterårsferien og lav (u)hyggelige pom pom dyr!

Lørdag d. 14. oktober åbner Tekstilmuseets værksted op for en workshop for hele familien. Her kan man lave søde og bløde pompon-dyr eller uhyggelige flagermus med mere. Eller uhyggelige øjne, der er faldet ud og ligger og kigger skummelt. Perfekt til at skræmme med!

Man kan komme, når man vil i løbet af dagen mellem kl. 11-15.

Det er gratis at deltage i efterårsferiens workshops efter betalt entré. Børn og unge under 18 år kommer som altid gratis ind.

Der er også væveworkshop torsdag d. 19. oktober – læs mere her.

Kig også forbi udstillingen Made in Midtjylland, se de gamle maskiner i maskinhallen eller tag en tur i Børnefabrikken, hvor tøjet skal syes og fragtes fra fabrikken til toget og ud i landet.

Tekstilmuseet har ekstra åbent mandag denne uge – så kig forbi os hele ugen kl. 11-16.

14.10.2023

Kl. 11.00-15.00

Pris: Gratis efter betalt entré (børn og unge under 18 år har gratis entré)

Tekstilmuseet