strikkecafe på Tekstilmuseet

Strikkecafé

Har du et strikketøj, der driller, vil du gerne lære nye teknikker, eller kan du bare godt lide at strikke på sjove steder og i godt selskab? Så kom indenfor på Tekstilmuseet og strik med!

I forbindelse med udstillingen ’Fra bindstow til strikkecafé’ inviterer De Garnelskende Mesdames til inspirerende fællesstrik, hvor du blandt andet kan lære at strikke fine kanter til tørklæder og cardigans, flotte knaphuller og elastiske aflukninger med mere, eller få råd og vejledning til detaljer i et medbragt strikketøj, som volder udfordringer.

Du skal selv medbringe garnrester og pinde, der svarer til samt sygrej til endehæftning mv., til gengæld får du teknikvejledninger med dig hjem, så du kan strikke videre senere.

Det er gratis at deltage i strikkecafeen, når indgangen til museet er betalt. Kaffe/te og snacks kan købes i museets selvbetjente café.

26.03.2024

Kl. 14.00-16.00

Pris: Gratis når entré til museet er betalt

Tekstilmuseet