Væve Tekstilmuseet

Væveworkshop

Har du lyst til at væve din egen bordskåner?

Så kig forbi Tekstilmuseets værksted torsdag d. 19. oktober. I vores væveworkshop får du mulighed for at prøve kræfter med vores små væve, og lege med farver og materialer. Lad fantasien få frit spil, og fremstil en fin bordskåner til yndlingsglasset eller koppen.

Workshoppen er for hele familien og der vil være to workshops denne dag med tilmelding. Her på siden kan du tilmelde dig workshoppen kl. 11.00-12.30.

Hvis du vil deltage kl. 14.00-15.30, så klik her.

Det er gratis at deltage i efterårsferiens workshops efter betalt entré. Børn og unge under 18 år kommer som altid gratis ind.

Kig også forbi udstillingen Made in Midtjylland, se de gamle maskiner i maskinhallen eller tag en tur i Børnefabrikken, hvor tøjet skal syes og fragtes fra fabrikken til toget og ud i landet.

Tekstilmuseet har ekstra åbent mandag denne uge – så kig forbi os hele ugen kl. 11-16.

19.10.2023

Kl. 11.00-12.30

Pris: Gratis efter betalt entré men tilmelding er nødvendig (gratis entré for børn og unge under 18 år)

Tekstilmuseet